gesetteld - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patrick, Marloes, Lisa, Rick Verbruggen - WaarBenJij.nu gesetteld - Reisverslag uit Melbourne, Australië van Patrick, Marloes, Lisa, Rick Verbruggen - WaarBenJij.nu

gesetteld

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Patrick, Marloes, Lisa, Rick

31 Juli 2014 | Australië, Melbourne

Ongelooflijk wat je in korte tijd allemaal kan leren, kan ervaren en kan doen. Je begint opnieuw, zo lijkt het.
Het is een wonder om te zien hoe snel en makkelijk Lisa en Rick de taal oppikken, ze verbeteren mij al, als ik volgens hun iets zeg wat niet klopt :-). En ja met australisch accent!
Op school gaat het goed, PE (Physical education), performing arts en visuel arts zijn de favoriete lessen. Op het moment zijn ze veel aan het oefenen voor het theater optreden, ze spelen met de hele school het stuk; Peter Pan. Lisa speelt een fairy en Rick een krokodil. De hele dag horen we de liedjes die ze leren en zien we de danspasjes natuurlijk, al zijn die van een krokodil niet heel spannend... Ik heb inmiddels mijn 40e verjaardag gevierd en een lunch gehad van alle meiden die ik inmiddels heb leren kennen. Patrick heeft een surprise party geregeld en daar waren weer alle meiden met partners en wel 25 kinderen.
Groot feest dus! Erg genoten...
Patrick heeft zijn draai gevonden op zijn werk en begint het nu aardig druk te krijgen. Gelukkig nog te doen qua uren en zo kunnen we met zijn alle veel van de omgeving genieten.
Een paar weken geleden zijn Lisa, Rick en ik even op vakantie naar Nederland geweest. Fijn om even weer thuis te zijn en iedereen te zien. Ook daar verrast met een surprise bbq! Wat een ongelooflijke verrassing was dat, super lief!
Lisa en Rick zijn twee keer mee naar school geweest, dat was erg leuk ook om te zien hoe blij die twee waren. Lisa vind school in Nederland toch wel leuker. Ik ja, wat vind je leuker? Nou, ze gaan hier maar kort naar school en mogen de hele ochtend naar een speeltuin. Hahaha, ja dat was een feestochtend voor de juffen. Het andere klopt, Lisa en Rick zitten 5 hele dagen op school van 9.00 tot 15.30u en met het huiswerk, elke dag een uur is dat best pittig voor een 5 en 6 jarige.
We maken er altijd iets leuks van wat goed werkt.
Inmiddels zijn we weer terug en hebben we er alweer 3 weken school opzitten. Ik heb zelf helaas in het ziekenhuis gelegen en ben nog aan het herstellen. Het gaat gelukkig de goede kant op. Ook dat is een hele nieuwe ervaring, voor het eerst naar de dokter en naar het ziekenhuis hier. Alle eerste keren zijn even wennen ;-)...

  • 13 Augustus 2014 - 16:01

    Puck Simonis:

    Leuk weer eens wat te lezen over jullie leven daar. Fijn dat het goedgaat met Lisa en Rick.
    Zo zie je maar weer kinderen zijn meestal snel gewend. Verder hoop ik dat het alweer beter met jou gaat. Hier gaat alles z'n gangetje. Over Eric heb je denk ik wel van Marjolein gehoord. Momenteel is alles rustig.! Marloes geniet van alles daar en een dikke knuffel van mij en ook groetjes van Cees. Liefs voor jullie vieren , Puck

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Patrick, Marloes, Lisa, Rick

We are moving to Melbourne for 2 years.

Actief sinds 15 Nov. 2013
Verslag gelezen: 777
Totaal aantal bezoekers 8941

Voorgaande reizen:

05 Januari 2014 - 01 Januari 2016

We gaan naar Melbourne!

Landen bezocht: