De verhuizing - Reisverslag uit Uden, Nederland van Patrick, Marloes, Lisa, Rick Verbruggen - WaarBenJij.nu De verhuizing - Reisverslag uit Uden, Nederland van Patrick, Marloes, Lisa, Rick Verbruggen - WaarBenJij.nu

De verhuizing

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Patrick, Marloes, Lisa, Rick

04 Januari 2014 | Nederland, Uden

En dan is het zover... 27 december!

De grote verhuizing gaat beginnen, wat heerlijk, wij hoeven niks te doen. Alleen maar koffie zetten en uit de weg gaan voor de mannen die alles maar dan ook alles inpakken.

Tegen de middag hadden we het wel gezien en zijn we met Lisa en Rick weggegaan, even iets anders.

Het weekend bleven we nog in ons half ingepakte huis, Lisa en Rick zijn uit logeren gegaan zodat wij nog door kunnen om toch zelf ook nog wat in te pakken en alles voor te bereiden voor de reis. Maandagochtend vroeg staan de verhuizers weer voor de deur en voordat we het weten is alles ingepakt. Jaja oudjaarsdag staat dan de GROTE container voor ons huis en gaat de hele inboedel erin. Zo! Dat is raar, leeg en opgeruimd...
Het nieuwe jaar mag beginnen!

We logeren de laatste dagen bij mijn moeder en Thieu, waar ook Marieke nog even vanuit Kaapstad langskomt. Weliswaar voor een training, maar dat komt goed uit.

Volgende verslag; de reis, tot dan!