Terug in de tijd - Reisverslag uit Uden, Nederland van Patrick, Marloes, Lisa, Rick Verbruggen - WaarBenJij.nu Terug in de tijd - Reisverslag uit Uden, Nederland van Patrick, Marloes, Lisa, Rick Verbruggen - WaarBenJij.nu

Terug in de tijd

Door: Marloes

Blijf op de hoogte en volg Patrick, Marloes, Lisa, Rick

27 December 2013 | Nederland, Uden

Oh ja, ik zou een reisverslag bijhouden ;-)... Beter laat dan nooit, toch?

Waar waren we gebleven...

Op school hebben we een spreekbeurt gegeven over Australië, Lisa en Rick vonden het leuk om uit te leggen wat we daar gaan doen en waar het precies ligt en hoe lang je moet vliegen en nog heel veel meer. Erg leuk om zo samen bezig te zijn met de voorbereidingen.
Vrijdag voor kerst hebben ze afscheid genomen op school en mochten ze trakteren. Lisa en Rick kregen van de klas vriendenboekjes en foto's, die de kinderen samen met de klassenouders en de juffen hadden gemaakt, ontzettend leuk gedaan.

Rick heeft afscheid genomen van zijn zwemles en zijn verjaardagfeestje gevierd.

We hebben nog een afscheidsfeestje gegeven, was fijn om iedereen nog even te zien!

En dan 26 december, Rick zijn 5e verjaardag gevierd en dezelfde avond zijn we met familie begonnen om de kerstversiering op te ruimen en alvast zoveel mogelijk klaar te maken zodat de 27e de verhuizers aan de gang konden.

Al met al een hele drukke tijd...